Veškeré náklady na provoz hradí reklamní agentura Mobilboard. Ta ve středu 22. června zahájila kampaň k projektu Red Bull Art of Can. Art of Can vyzívá k tomu, aby konzumenti energetických nápojů Red Bull nevyhazovali modré plechovky, ale použili je k tvorbě uměleckých děl. Celý projekt pak vyvrcholí výstavou a tvůrci tří nejlepších děl budou odměněni.
Brněnská „šalina“ Škoda 03T Anitra jedoucí z ulice Joštova na Moravské náměstí, zdroj: Wikipedia
Přístupovými body jsou vybaveny tři nízkopodlažní tramvaje Škoda 03T Anitra s evidenčními čísly 1807, 1814 a 1819, které jezdí po trasách linek číslo 2, 4, 5, 11 a 12. K bezdrátovému internetu se připojíte v autobusech vyrážejících ze slatinského depa: 7428 a 7483. Ty jezdí jako linky 45, 55, 58, 64 a 75 ale také jako nočních „rozjezdy“ 94 a 95.
Internet v MHD Brno je spojený s reklamní akcí Red Bull Art of Can
Celá akce bude trvat jeden měsíc. Rozšíření Wi-Fi do dalších vozů Dopravní podnik města Brna a Mobilboard zatím neplánují. Bezplatný internet ve mě budí rozporuplné pocity – Brno má sice internet ve více dopravních prostředcích než Praha, ale pouze po dobu jednoho měsíce. Navíc v období, kdy DPMB přepraví nejméně cestujících za celý rok.
Zdroj: MHD Brno, Mobilboard