V „extreme HD“ rozlišení 2560 × 1600 px se žádné velké překvapení neděje: prvenství urval Radeon HD 4870 X2, druhá je GeForce GTX 280. GeForce 9800 GX2 v tomto vysokém rozlišení nestačí paměti, a tak se propadá na úroveň Radeonu HD 4870.
V 1920 × 1200 px se situace mění: na špici se dostává dvoučipová GeForce, kde se o jeden snímek za sekundu přetahuje s duálním Radeonem. Taktéž výsledky staršího Radeonu HD 3870 a jeho verze X2 dokazují, že hra je dobře optimalizována pro multi-GPU systémy.
Souboj pokračuje v rozlišení 1600 × 1200 px, které je blízké dnes populárnímu 1680 × 1050. Na GeForce GTX 280 se dotahuje Radeon HD 4870, ale ještě zajímavější jsou výsledky karet s jádrem G92: GeForce 9800 GX2 můžeme přiznat jednoznačné vítězství, 9800 GTX+ dýchá na záda GTX 260 (a to se jedná o verzi s 216 stream procesory!) a Radeonu HD 4850 dělá společnost papírově slabší GeForce 9800 GT.
Z grafů je zřejmé, že výkon v Call of Duty: World at War je silně závislý na výkonu texturovacích jednotek – proto grafické čipy s nízkým poměrem shaderů proti TUs (GeForce 8 a 9) excelují, zatímco čipům se slabším texturovacím blokem (Radeon HD 3870) hra vyloženě nesvědčí.
Celý test naleznete na Guru3D.com.