Nové prodejny už ale majitelé CZC.cz nechtějí stavět pouze sami, proto nabízejí menším podnikatelům možnost franšízingu. Nadále jim zůstane obchod, ale CZC.cz jej bude patronovat svou velkou značkou a zapojí do sítě e-shopu, takže si například budete moci nechat zaslat zboží na pobočku, i když bydlíte daleko od velkých měst. Především na Moravě a ve Slezsku je originálních prodejen málo.
CZC.cz se dlouhodobě daří, loňský více než miliardový obrat byl o 40 % vyšší než v roce 2010. Rostl počet obchodů i katalog zboží, stránky e-shopu se dočkaly velkého redesignu. Širší dostupnost kamenných prodejen má obchod ještě více posílit. Ostatně kamenné prodejny a výdejní místa rozšiřují i největší konkurenti Alza a Mall.
Franšízou se nemůže stát každá menší prodejna, i CZC.cz má specifické nároky. Obchod musí sídlit v městě s alespoň 15 000 obyvateli, musí být dobře dostupný hromadnou dopravou i autem, prodejna musí mít vlastní sklad i venkovní výlohu. Podmínek je pochopitelně ještě více.