Dropbox rostl také díky partnerům. Hodně se kamarádil s HTC, Samsungem ale také Facebookem. Kromě toho dostal novou velkou konkurenci. Apple má svůj iCloud, Microsoft SkyDrive a Google uvedl restartovaný Drive.
V rozhovoru se šéfem firmy, který přinesl NYT, se dozvíte, že konkurence je asi čtyři roky pozadu. Drew Houston řekl, že Dropbox už umí všechno důležité a teď pouze ladí detaily. Zapomněl ale na důležitý fakt. Apple, Google i Microsoft svá cloudová úložiště nepoužívají jen pro prosté zálohování souborů, ale služby těsně svazují s operačními systémy. Díky tomu mohou synchronizovat i nastavení, a práce se soubory může být transparentnější.
Tak či onak, Dropbox hledá dalších 100 milionů uživatelů. Na svých stránkách zveřejnil soutěž o doživotní bezplatný prostor. První cenou je 100GB kapacita, dalších sto získá 10 GB. Stačí jen poslat svůj příběh, jak s Dropboxem žijete. Pokud se bude líbit a políbí vás štěstěna, máte šanci vyhrát.
Zdroj: Dropbox