S takovou reklamou by se většina lidí neměla setkat více než jedenkrát denně, pokud ale Facebook navštěvujete často, je pravděpodobné, že frekvence výskytu reklam bude vyšší. Během brouzdání Facebookem v mobilu se reklamy zatím nebudou zobrazovat vůbec. Reklamní příspěvky půjde jednoduše rozlišit od ostatních, vedle informací o času vložení příspěvku bude poznámka o tom, že se jedná o reklamu.
Reklamy se chovají stejně jako běžné příspěvky na zdi, takže reklamu, která se vám nelíbí můžete skrýt, popřípadě můžete omezit množství zobrazovaných reklam od určité stránky či zadavatele, když zvolíte možnost zobrazovat Pouze důležité po kliknutí na šipku v pravém horním rohu příspěvku, stejně jako u kteréhokoliv jiného příspěvku od ostatních lidí. Zobrazování vlastní reklamy si na Facebooku může zaplatit kdokoliv – ať už se jedná o firmu, organizaci, nebo o jednotlivce.
Facebook spolupracuje například se sendvičovým řetězcem Which Wich, společně testují využití kupónů či poukazů v reklamách, které se objevují na zdech uživatelů, kterým se líbí stránka tohoto řetězce. Část těchto uživatelů nedávno dostala prostřednictvím reklamy na Facebooku poukaz na nealkoholický nápoj zdarma v případě, že si v řetězci koupí sendvič. Uvidíme, kdy se podobná forma propagace produktů začne používat i u nás.
Zdroj: AllFacebook