Vášně ale vzbudil, když se téma otočilo směrem k vyhledávačům. Facebook prý denně zpracuje miliardu dotazů, a to se ani nesnaží být vyhledávačem. Na interní dotazy využívá vlastního enginu, směrem ven zase Bing. Zuckerberg se ale zajímá i o to, že by sami mohli vyhledávač vytvořit.
Od Googlu by se lišil. Šéf Facebook si představuje, že na specifický dotaz by chtěl dostat specifickou odpověď. O sémantické vyhledávání se už pokouší i Google nebo Wolfram Alpha. Jsou teprve v počátcích, a to už chytrý odpovídač vyvíjejí dlouho. Mohl by je Facebook dohnat?
Mohl, v oblasti fulltextových hledačů už je plno, ale právě specializované služby nebo odpovídače ještě představují velké tržní mezery, které nikdo pořádně nevyplnil. Facebook už buduje tým, které na vyhledávači začne pracovat. Ale o konkrétních plánech nebo dosavadních výsledcích už Zuckerberg nemluvil.