Za každý takto zvýrazněný příspěvek by si Facebook účtoval malý poplatek, jehož cena se momentálně pohybuje kolem dvou dolarů. S cenou se však bude ještě hýbat v závislosti na úspěchu a rozšíření mezi obyčejnými uživateli. Proto již nyní na tuto funkci mohou někteří uživatelé narazit.
A díky tomu se o existenci funkce „Highlight“ dozvěděla i veřejnost, když se novinka dostala k jednomu uživateli a ten si myslel, že se jedná o podvod. Po dotázání na vedení firmy ale mluvčí Facebooku potvrdil, že je tato nová funkce pravá a v současné době je ve stádiu testování.
Společnost se tím snaží zvýšit svou hodnotu, což by jí usnadnilo diskutovaný vstup na burzu. I kdyby se ale funkce výrazně ujala, bude to jen plivnutí do moře, když vezmeme v úvahu odhadovanou hodnotu firmy. Facebook však bude mít další penězovod, který budou jistě firmy (Stránky) velmi využívat. Ve své podstatě se jedná o další reklamu.
Zdroj: Slashgear