Také Facebook během Vánoc zažil nejlepší čtvrtletí v historii. V posledních třech měsících roku 2016 utržil 8,8 miliardy dolarů, o 51 % více než ve stejném období roku 2015. Čistý zisk činil 3,6 miliardy, to je meziročně o 128 % více. Za celý rok 2016 Facebook utržil 27,6 miliardy dolarů (54% růst) a vydělal 10,2 miliardy (177% růst).
Firma žije téměř výhradně z reklamy. Z ní pochází 8,6 miliardy dolarů. Na přímých poplatcích Facebook utržil jen 180 milionů dolarů. Již 84 % reklamních příjmů pochází z mobilů, v roce 2015 to bylo 80 %.
Každý měsíc se k Facebooku alespoň jednou přihlásí 1,86 miliardy uživatelů (17% meziroční růst). Alespoň jednou denně to je 1,23 miliardy (18% růst). To jsou čísla za všechny platformy. Mobily/tablety využívá 1,74 miliardy uživatelů měsíčně (21% růst) nebo 1,15 miliardy denně (23% růst).
U Facebooku je tradičně velký nepoměr mezi příjmy v jednotlivých částech světa. Během tří měsíců utržil v průměru 4,83 dolaru na uživatele. V USA a Kanadě to ale dělá rovnou 19,81 dolaru na hlavu, v Evropě 5,98 dolaru. Zbytek světa průměr významně snižuje.
Mark Zuckerberg během konferenčního hovoru po prezentaci hospodářských výsledků sdělil, jak si vedou ostatní produkty.
- Instagram má přes 600 milionů aktivních uživatelů, 400 milionů se jich připojí každý den.
- Instagram Stories už čítá 150 milionů uživatelů denně.
- Messenger má více než miliardu uživatelů, 400 milionů jich využívá hlasové a video volání. Nově i skupinové pro až 50 lidí najednou.
- WhatsApp překonal hranici 1,2 miliardy aktivních uživatelů. Denně zašlou přes 50 miliard zpráv.