Tip: Na Facebooku jsou už čtyři miliony Čechů
To nebude náhoda, uživatelé by na známý formát měli reagovat vstřícněji. Zuckerbergova malá firmička by na nich měla vydělávat odhadem až 2,5 milionu dolarů denně. Sociální síť nedávno odhalila, že ji navštěvuje již 1,15 miliardy lidí. Pouze ve Spojených státech se během hlavního televizního vysílacího času na Facebook přihlásí 88 – 100 milionů uživatelů. Zadavatelé reklamy na sociální síti mají obrovskou výhodu v tom, že mohou reklamu vysoce efektivně cílit.
Zvolí si věk, pohlaví a zájmy a spot se následně zobrazí přesně té skupině uživatelů, které by měl jeho obsah zaujmout nejvíce. Oproti televizi se tedy nestane, že by někdo pánům nutil neprodyšné vložky atp. Reklamní prostor bude zpočátku prodáván na celý den.
Nejvíce vás ale bude určitě zajímat, jak často budete spoty vídat. Video se prý neukáže častěji než třikrát během dne. Zuckerberg údajně žádá snadné ovládání videa a obraz ve vysokém rozlišení. Start nové platformy pro marketéry byl prý dokonce dvakrát odložen, aby všechny aspekty splňovaly nároky provozovatele sítě. Aspoň na počátku nechce Mark uživatele vyděsit, a proto bude na dvacet příspěvků na zdech všech uživatelů připadat jedno video.
Mimochodem, nezávisle na uvedené zprávě Nielsen zveřejnil výsledky jednoho z dalších průzkumů. Podle něj Facebook v době hlavního vysílacího času ve skupině lidí ve věku od 18 do 24 let získal větší pozornost nežli kterákoli ze čtyř největší televizních stanic v USA. Stále však nevíme, kdy se nasazení spotů na zdi uživatelů dočkáme.