Zapomeňte však na tuctový vzhled sociální sítě. Paper bude zaměřen více vizuálně. Do hlavní role se postaví fotografie, videa a hezky formátované textové příspěvky. Kromě vlastního obsahu přátel a stránek, které uživatel sleduje, bude moci do Paperu přidat i další partnerský obsah ze světa vědy, designu, sportu, gastronomie nebo fotografie.
Vlastní zdroje ale pravděpodobně nebude možné přidávat, dostupné budou pouze předpřipravené edice médií jako CNN, Huffington Post nebo Time. Líbivá prezentace svádí k tomu, že se aplikace zaměří jen na sledování obsahu. Není to však pravda, příspěvky bude možné také vytvářet.
Za Paperem stojí nově postavený inkubátor Facebook Creative Labs, od kterého prý máme čekat další netradiční aplikace sloužící ke spojování lidí a sdílení. Paper bude v první fázi fungovat pouze na iPhonech a ještě k tomu jen v USA. Prozatím také neobsahuje reklamu.
Zdroj: Facebook