Největší sociální síť na světě si připisuje další úspěšné čtvrtletí. Za uplynulé tři měsíce firma utržila 10,3 miliardy dolarů (47% meziroční růst) a skončila s čistým ziskem 4,7 miliardy (79% růst). Naprostá většina příjmů pochází z reklamy (10,1 miliardy dolarů), jen 200 milionů mají na svědomí přímé platby za služby či produkty. Již 88 % inzertních příjmů pochází z mobilů, ještě před rokem to bylo 84 %. Facebook má aktuálně 2,07 miliardy aktivních uživatelů, kteří se přihlásí alespoň jednou za měsíc. Denně je na Facebooku závislých 1,37 miliardy uživatelů. V obou případech je to o 16 % více než loni. Finanční šéf David Wehner v konferenčním hovoru po oznámení finančních výsledků přiznal, že Facebook využil novou metodu pro odhad duplicitních účtů. Doposud firma odhadovala, že duplicitních účtů je jen 6 %, podle nové analýzy to bude 10 %. K tomu 2–3 % účtů je falešných (fake profily pro posílání spamu nebo jiné porušování podmínek). Podle Facebooku ale nejsou falešné účty tolik aktivní a nemají tak velký vliv na počet denních uživatelů (tedy oněch 1,37 miliardy).