V každém případě ještě nemá jít o ovladač s podporou 3D Vision Surround: tedy hraní na třech monitorech (konkurenční Radeony mají Eyefinity) ale rovnou s podporou stereoskopického zobrazení. Jestliže Eyefinity je zatím velmi minoritní záležitostí, 3D stereo alespoň v počítačových hrách se také teprve rozkoukává, tak 3D Vision Surround už je těžká menšinovka. Navíc na ni potřebujete dvě GeForce v SLI, možná ji snad budou umět i nějaké duální karty.
Původně byla technologie demonstrována už v Las Vegas na začátku roku a čekalo se představení spolu s Fermi, ale asi je sladění 3D sterea a "správných deformací" pro tři monitory (technologie bezel correction, tedy počítání s rámečkem displeje, byla demonstrována také) docela tuhým ořískem, neboť ještě v blogpostu ze 14. 5. Tom přiznává vychytávání chyb a odložení driveru s podporou 3D Vision Surround někam do měsíce června.
Bude se ale jednat o stejnou sérii jako je už na pondělí 24. 5. připravený ovladač 256, který zatím přinese tedy jen jakési nové možnosti nastavení SLI a "několik" výkonnostních vylepšení na řadě GeForce GTX 400.
Na fóru Amtech a později Guru3D se objevilo rádoby srovnání výkonu nového uniknuvšího ovladače 256.76 se stávajícím 197.75. Problém by nebyl ani tak limit v rozlišení (1680 × 1050 px) ale hlavně rozdílné operační systémy (pokaždé Windows 7, ale nové drivery na 32bitové verzi, staré na 64bitové) a nakonec soudě dle počtu vykreslených snímků také třeba rozdílné tratě pro testování ve hře DiRT 2. A to byla mimochodem hra, kde byl naměřen nejsignifikantnější rozdíl.
GeForce GTX 480/1680 × 1050 px/Win 7 (32 a 64-bit) | 197.75 64-bit | 256.76 32-bit |
3DMark Vantage (Performance, GPU Score) | 17 513 | 17 557 |
Crysis Warhead (ambush, DX10, enthusiast, 4× MSAA) | 39,2 | 40,6 |
Call of Juarez DX10 benchmark (4× SSAA) | 49,6 | 50,0 |
Devil May Cry 4 DX10 benchmark (4× MSAA) | 159,4 | 161,8 |
Unigine Heaven 2.0 (4× MSAA, tesselation extreme) | 34,7 | 35,0 |
Resident Evil 5 benchmark (4× MSAA) | 135,9 | 139,8 |
Stalker Call of Pripyat (DX11, Ultra, CHS, tesselation, HDAO) | 42,0 | 45,2 |
Colin McRae DiRT 2 (DX11, max. det, 4× MSAA)* | 85,6 | 113,7 |
*... zřejmě různé tratě či alespoň jiný počet počítaných snímků, nesrovnatelné výsledky