Základem všech tří modelů je jádro GT215, které známe z GeForce GT 240. Nejslabší model GT 320 má aktivních 72 z celkových 96 stream procesorů (CUDA cores), přes 128bitovou sběrnici jsou připojeny paměti typu GDDR3 s efektivním taktem 1580 MHz.
GeForce GT 330 a 340 mají aktivních všech 96 CUDA cores, jejich specifikace budou zřejmě odpovídat GDDR3 a GDDR5 verzím GeForce GT 240: první zmíněný model bude tedy osazen GDDR3 na 1,6 GHz, druhý GDDR5 na 3,4 GHz.
A teď ta nejpodivnější část zprávy. Pod názvem GeForce GT 330 se totiž mohou skrývat dvě různé karty. Kromě výše popsané s jádrem GT215 to může být varianta se starším jádrem G92b. V tom případě bude mít karta 112 aktivních stream procesorů, použité paměti budou typu DDR2, paměťová sběrnice může být plných 256 bitů, nebo pouze 192 bitů. Frekvence budou poměrně nízké, 500/1125/1000 MHz pro jádro/shadery/paměti.
Přínosné oddělení karet s GDDR3 a GDDR5 tedy Nvidia zazdila právě druhou verzí GeForce GT 330. GT215 a G92b se totiž liší v mnoha ohledech: pokud budou frekvence nastaveny tak, aby teoretický výkon v GFLOPS byl stejný, pak G92b bude výkonnější díky většímu počtu texturovacích a ROP jednotek. Na straně GT215 je naopak nižší spotřeba díky výrobě 40nm procesem a podpora Direct3D 10.1.
Shrnutí specifikací na závěr:
- GeForce GT 320: 72 SPs, 24 TMUs, 128b, 1,58GHz GDDR3
- GeForce GT 330 GT215: 96 SPs, 32 TMUs, 128b, 1,6GHz GDDR3
- GeForce GT 330 G92: 112 SPs, 56 TMUs, DDR2, 192/256b, 500/1125/1000 MHz
- GeForce GT 340: 96 SPs, 32 TMUs, 128b, 3,4GHz GDDR5
Zdroj: BeHardware