Motorem Alphabetu zůstává samotný Google. Ten má na svědomí tržby ve výši 21,3 miliardy a provozní zisk 7 miliard. Ostatní divize utržily jen 185 milionů a prodělaly 859 milionů. Google je zvládne dotovat a nejspíš také ještě dlouho bude. Ostatní součásti Alphabetu se totiž zaměřují především na výzkum a vývoj nových technologií, nikoliv koncové produkty.
Hlavním zdrojem příjmů zůstává reklama. Google utržil 15,4 miliardy díky inzerci na vlastních webech, 3,7 miliardy na stránkách partnerů a jen 2,2 miliardy pocházejí z jiných zdrojů (přímý prodej produktů a služeb). Googlu se už také podařilo stabilizovat cenu za reklamní prokliky. Meziročně byly sice o 1 % levnější, ale protože jich celkově bylo o 7 % více, firma dále rostla.
Teď je již co do hlavních finančních ukazatelů silnější než Microsoft. Ten v uplynulém čtvrtelí utržil 20,6 miliardy dolarů a vydělal 3,1 miliardy.