Google+ konečně prozradí informace o fanoušcích stránky a zásahu příspěvků

12. 6. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Moje firma na Googlu, tak se jmenuje nová aplikace pro Android a funkce v Googlu+. Google vyslyšel nářky správců fanouškovských a firemních stránek a poskytl nástroje, kterými mohou sledovat, kdo je jejich cílová skupina a jaký obsah jim servírovat. Jde o variaci na Facebook Insights.

Google dokáže na jedné stránce kombinovat statistiky z Googlu+ i s návštěvností webu pomocí Analytics nebo sledovaností videí na YouTubu. Aplikace pro Android navíc slouží k přímému sdílení příspěvků a jednoduchému nastavení stránky. K interakcím zasílá i notifikace. Firma tento nástroj brzy uvede i pro iOS.

 

Co všechno Moje firma dovede? Předně ukazuje celkovou viditelnost (počet zobrazení) stránky, případně zvlášť jejích součástí, tedy zobrazení příspěvků, fotek a profilu. Dále je to počet interakcí (+1, komentáře, sdílení) a kolik lidí daný příspěvek vidělo. Nechybí ani informace o publiku. Odkud fanoušci jsou, kolik mají let, jakého jsou pohlaví a jak rychle přibývají.

bitcoin_skoleni

Statistiky Google zakresluje také do grafů, a to za posledních 7, 30 a 90 dní. V případě celkové viditelnosti ukáže i čísla za celou historii počítanou od 1. října 2012. Měření neprobíhají v reálném čase. Google přiznává, že aktualizace může trvat až 48 hodin. Viz nápověda.

Když už má Google+ analytické nástroje, tak je možná jen otázkou času, než zavede reklamní a placené příspěvky ve stylu Facebooku…