V samotném posledním čtvrtletí Google utržil 18,1 miliardy dolarů, což znamená 15% nárůst, a skončil s čistým ziskem 4,8 miliardy (dokonce 41% nárůst). Šlo o poslední období, do kterého ještě účetně zasáhla Motorola. Té se Google definitivně zbavil koncem října loňského roku. Tržbám Motoroly se firma ve finanční zprávě nezabývá, ale mobilní divize skončila se ziskem 967 milionů, do něhož Google počítá i částku 740 milionů, kterou za Motorolu zaplatilo Lenovo. I tak je ale po sériích ztrát Motorola konečně v černých číslech.
Oněch utržených 18 miliard dolarů má z 69 % na svědomí reklamní síť na webech Googlu (AdWords), z 20 % reklama na partnerských webech (AdSense) a z 11 % pak zbylé penězovody, jako předplatné služeb, prodej produktů nebo zmíněná Motorola. U Googlu nadále platí, že se zvyšuje počet reklamních prokliků (meziročně o 18 %), ale zároveň klesá jejich cena (3 %). Na svědomí to má rostoucí podíl mobilů a tabletů v surfování, na těchto zařízeních je reklama levnější.
Zdroj: Google