Dvaadevadesát procent tržeb, přesněji 13,77 miliardy, má na svědomí Google, 1,18 miliardy utržila Motorola. Ta se z krize stále nedostala. Provozní ztráta vzrostla ze 192 milionů na 248 milionů dolarů. Google, jehož živí především reklama, znovu potvrdil trend, že nižší cenu za proklik (8% pokles) dokáže kompenzovat jejich větším počtem (26% meziroční růst). Kompletní finanční výsledky najdete na webu Googlu.
K reportu se tradičně vyjádřil i šéf firmy Larry Page. Znovu je nadšený z nových produktů jako Chromebooky, Chromecast nebo Moto X. Připomněl úspěch Androidu, Google totiž aktivoval už miliardu zařízení a každý den přibude dalších 1,5 milionu nových smartphonů a tabletů.
Nástup mobilních zařízení je citelný i na YouTube. Page tvrdí, že mobily a tablety tvoří už 40 % provozu video sítě, přičemž předloni to bylo jen 6 %. Jestli už YouTube konečně hospodaří v plusu, to šéf společnosti neuvedl.