Harlem Shake má miliardu zhlédnutí (foto: Social Bakers)
Česká analytická společnost SocialBakers spočítala, že během čtyř týdnů video v různých provedeních nasbíralo miliardu zhlédnutí. Psy na to se svým Gangnam Stylem potřeboval půl roku. Srovnání samozřejmě není fér, jeden klip proti několika tisícům. I tak je ale růst Harlem Shaku neuvěřitelný a hlavně neustává.
Důvodem je jistě nenáročnost podobných videí. Zatímco se Psy prezentoval originálním tancem a střídáním lokací, tradiční video Harlem Shake má dvě scény a zhruba půl minuty délky. O co jde? Ve videu obvykle uvidíte několik normálních lidí, mezi nimiž se jeden vymyká průměru. Zkrátka jako by jej posedl ďábel. Jakmile v písničce po chvíli zazní „do the Harlem Shake“, video problikne a v epileptickém záchvatu se svíjejí i všichni ostatní. Jednoduchý a dost hloupý námět, proto je to aktuální největší hit, než jej trumfne ještě něco údernějšího.
" width="560" height="315" frameborder="0">