Honor má nové logo. Tahle značka je na trhu už pět let a daří se jí velmi dobře. Založil ji stejný člověk, jako Huawei – bývalý důstojník čínské armády Ren Zhengfei, což dnes zavdává mnoha spekulacím.
Z pohledu zkušenějšího uživatele se od mateřského Huaweie liší Honor jen málo. Jeho zaměření je spíše na mladší zákazníky, mívá lepší poměr cena/výkon a často si obě značky i docela konkurují.
Původní logo Honoru bylo vyvedeno malými písmeny a font připomínal segmentový displej. Nové logo je už stejně jako u Huaweie velkými písmeny. Logo Honoru k sobě ale nemá typický červený vějíř, místo toho je vyvedeno v barvách odkazující na provedení Twilight. Různé odlesky a přechody barev jsou právě tím, co firmu charakterizuje a čím se nějakou dobu odlišovala, než ji další čínští výrobci okopírovali.
Pravděpodobně prvním telefonem s tímto logem bude Honor View 20, který výrobce představí v lednu. Jestli půjde o phabletovou verzi jako v minulých generacích a vlajkovou lodí bude potom až Honor 11, nebo půjde Honor cestou Huaweie a obě své řady tak postaví do jedné lajny, to se uvidí až 22. ledna.
Tip: První telefon s dírou v displeji představil Honor. Co nabídne View 20?
Na jaře změnil logo i Huawei, který jej jen tak mimochodem na tiskové konferenci v Paříži na jednom slidu. Lišil se však prakticky jen v jednom písmenu. Před třemi lety své logo omladil také Samsung a v této oblasti je tak jedním z nejkonzervativnějších Apple, jeho současné nakousnuté jablko pochází už z roku 2003.