Instagram se totiž dnes pochlubil dalšími statistikami a nejzmiňovanější hodnotou je pokoření milníku 400 milionů registrovaných uživatelů. Fotografická sociální síť tím sebrala vítr z plachet všem kritikům, kteří byli k dalšímu růstu spíše skeptičtí. Vždyť ani ne za rok se síti podařilo nabrat těžko uvěřitelných 100 milionů uživatelů, přičemž více než polovina z nich je z Evropy a Asie.
Celkový pohled na demografická data je velmi zajímavý. Více než tři čtvrtiny všech uživatelů posílá fotky mimo USA a nejvíce instagramových účtů přibylo v Brazílii. Částečně se tak potvrzuje tvrzení o nasycenosti západních trhů a pomalá reorientace na ty méně pokročilé v Asii a Jižní Americe.
A vypadá to, že Instagramu se podařilo z části vyřešit také problémy s finanční návratností. Stále ve více zemích se začínají v rámci Instagramu zobrazovat reklamy nebo sponzorované příspěvky, které známe z jiných sociálních sítích. Konkrétní čísla díky akvizici Facebooku sice neznáme, podle ostatních sociálních sítí se ale podobné řešení jeví jako krok správným směrem.
Zdroj: Instragram