Intel v brýlích zužitkoval zkušenosti s kamerkami RealSense. Ty v případě počítačů slouží k ovládání pomocí gest. Stejně tak je využije u brýlí. Protože displej není průhledný, skutečnou a virtuální realitu bude spojovat až software. Co se děje před vámi, zachytí právě RealSense.
A co víc, zaznamenává také pohyb rukou, takže nejsou potřeba žádné rukavice nebo jiné ovladače. Stará se rovněž o orientaci v prostoru. Platforma nevyžaduje zvláštní senzory nebo v místnosti rozmístěné kamery.
Firma zatím neprozradila žádné technické specifikace. Bližších podrobností bychom se měli dočkat v příštím roce. To Intel otevře platformu ostatním firmám, aby na základech Alloye postavily vlastní brýle. Intel mimochodem spolupracuje i s Microsoftem. Ten totiž uvolňuje své holografické prostředí i mimo brýle Hololens a Intel Alloy bude se světem Windows těsně propojený.
" width="640" frameborder="0" height="360">
Není to však podmínka. Intel hovoří o otevřeném API a tedy možném propojení s čímkoliv. Kvůli kompletní integraci je ale už nyní jasné, že Alloy nebude primárně platformou pro hry. Ty ještě několik let budou potřebovat výkon stolního počítače, a tedy připojený kabel (nebo rychlou bezdrátovou síť poblíž).
" width="640" frameborder="0" height="360">