Před týdnem Facebook oznámil, jaký způsobem změní rozvržení zdi. Chystá přitom ještě další úpravu, která se dotkne fanouškovských a firemních stránek (pages). Ty budou ještě více připomínat uživatelské profily. Jiná bude například hlavička, která už neobsahuje krátký popis stránky ani velká grafická tlačítka pro vstup do fotogalerie, videí nebo událostí. Místo nich se v jednom řádku zobrazí jednoduché odkazy.
Tou hlavní novinkou je ovšem přechod od dvou sloupců s příspěvky na jednosloupcový layout. Příspěvky stránky zůstanou v pravém sloupci řazené pod sebou, vlevo získají prostor infoboxíky s popisem stránky, seznamem uživatelů, kteří ji sledují, apod.
Správcům stránek se změní umístění nástrojů pro zadávání reklamy a sledování chování uživatelů. Ještě důležitější roli teď bude hrát nástroj pro sledování konkurenčních stránek kvůli srovnávání „výkonu“. Další změnou je schování záložek (soutěže, další média a aplikace) pod rozbalovací menu Více (More).
Facebook začne nový vzhled stránek rozšiřovat už tento týden. Naše facebook.com/cnews.cz je však ještě ve starém designu.