Nicméně 161 projektů je stále ještě aktivních, 90 už bylo zrušeno, to jest 36 %. Devět procent tvoří klíčové produkty. Další zajímavou statistikou je poměr úspěšných projektů a velkých propadáků, opět to vychází 36 : 64.
Největší úspěchy: vyhledávání, Adwords, Adsense, Google+, Gmail, YouTube, Docs, Maps, Android, Chrome, Earth, Analytics, Code, Blogger
Největší propadáky: Answers, Orkut, Dodgeball, Lively, Wave, Buzz, Nexus One, Google TV
Google se teď snaží zbavit neprosperujících nebo málo používaných služeb, naposledy třeba Buzz. Larry Page při dubnovém nastoupení do čela firmy řekl, že se chtějí soustředit především na vylepšování současných produktů. Ostatně co do online služeb už má Google jen pár mezer, které je třeba vyplnit (chybí především prodej hudby). Aktivity na poli operačních systémů a prohlížečů jsou jen branami, jak tyto produkty co nejlépe zpřístupnit, protože Google vydělává z 96 % na internetové reklamě.
zdroj: The Next Web