Hlavní navigace

Lidé utráceli na e-shopech nejvíce dva týdny před Vánocemi

22. 12. 2016

Sdílet

 Autor: Redakce

Vrcholem letošní předvánoční nákupní sezony bylo pondělí 12. prosince a úterý 13. prosince. V tyto dva dny zákazníci tuzemských e-shopů provedli celkem více než milion objednávek, největší část jich tvořily hračky a knihy. Vyplývá to z analýzy portálu Heureka.cz.

Podle odhadu Asociace pro elektronickou komerci se denní obrat e-shopů během vrcholu předvánoční sezony přiblížil miliardě korun. Celkem Češi letos ve vánoční sezoně utratí na internetu rekordních 31 miliard korun.

„Tento rok opět ukázal, že on-line obchodníci mají tradičně nejsilnější období kolem druhého prosincového pondělí,“ uvedl ředitel Heureky Tomáš Braverman. Podle něj bylo z pohledu meziročního srovnání silné i pondělí 19. prosince. Důvodem je letošní načasování Štědrého dne až na sobotu, takže část lidí nechala nákup Ježíška až na pět dní před Vánoci.

Pokračování na Euro.cz.

Autor článku