Samsung spolupracuje s partnerskými obchody a nabízí zákazníkům dvě možnosti. Buď jim za telefon vrátí plnou částku, nebo jim nabídne výměnu za Galaxy S7 či S7 Edge s tím, že rozdíl ceny vrátí. Sympatické je, že veškeré rozdané dárky (například brýle Gear VR z předobjednávek) si zákazníci mohou ponechat.
Ondřej Koubek, PR manažer Samsung Electronics Czech and Slovak říká: „Naší absolutní prioritou je bezpečnost našich zákazníků. Proto všechny majitele Galaxy Note7 důrazně žádáme, aby přestali tato zařízení používat, zálohovali si data a přístroj vypnuli. Je nám skutečně velice líto, že jsme směrem k našim zákazníkům nedodrželi vysoké standardy, které od značky Samsung očekávají. Všem velice děkujeme za trpělivost a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.“
„Velmi usilovně nyní spolupracujeme se všemi příslušnými orgány na vyřešení této situace. Zároveň však také kladem velký důraz na zahájení výměnného programu, aby byly co nejrychleji a nejefektivněji vrácena nebo vyměněna všechna zařízení Galaxy Note7 a minimalizovali jsme tak jakékoliv riziko pro naše zákazníky. V případě jakýchkoliv dotazů je možné kontaktovat naší infolinku 800 726 786, na které vám rádi pomůžeme.“
Zdroj. TZ Samsung