Microsoft do reklamní kampaně proti Googlu zatáhl trika a hrnečky

21. 11. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Microsoft již několik měsíců vede tažení proti Googlu. Kampaň Scroogled nabrala různé podoby. Spatřit jste mohli televizní spoty nebo reklamy v novinách (aspoň v USA) atp. Teď ale Microsoft vytáhl nový kalibr. Začal prodávat reklamní předměty, které nesou slogany jako Keep calm, while we steal your data. To bychom volně přeložili asi takhle: V klidu počkejte, než ukradneme vaše data. Scroogled upozorňuje na praktiky Googlu v oblasti soukromí.

V jednom z prvních videí společnost odsuzovala to, že Google čte vaši poštu. Faktem zůstává, že robot vyhledá klíčová slova a na základě toho vám pak doporučuje reklamu. Válka mezi společnostmi neutichá, naopak. Google stále odmítá vytvářet aplikace pro operační systémy od Microsoftu, čímž ponechává uživatele bez možnosti rozumně služby používat. K vrcholům patřilo odstřihnutí Windows Phonu od Gmailu, kalendáře a kontaktů, které se synchronizovaly skrze protokol EAS.

 

Spor jsme podrobněji rozebírali v samostatném článku. Vraťme se však ke kampani Scroogled. Jedno z dalších triček nese slogan Step into our web, neboli Vkročte do naší sítě. Ten s obrázkem pavouka představuje metaforu, jak vás Google obepne vlastními produkty a požere. Je nemožné se z jeho prvně utkané sítě vyvázat. Největší sranda by byla, kdyby se v tomto oblečení na nějaké akci objevil ředitel Microsoftu, nebo jiný vysoce postavený zástupce společnosti.

bitcoin_skoleni

Kdo má zájem, může se vymódit podle Microsoftu Kdo má zájem, může se vymódit podle Microsoftu
Kdo má zájem, může se vymódit podle Microsoftu

via TechCrunch