Hlavní navigace

Microsoft do reklamní kampaně proti Googlu zatáhl trika a hrnečky

21. 11. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Microsoft již několik měsíců vede tažení proti Googlu. Kampaň Scroogled nabrala různé podoby. Spatřit jste mohli televizní spoty nebo reklamy v novinách (aspoň v USA) atp. Teď ale Microsoft vytáhl nový kalibr. Začal prodávat reklamní předměty, které nesou slogany jako Keep calm, while we steal your data. To bychom volně přeložili asi takhle: V klidu počkejte, než ukradneme vaše data. Scroogled upozorňuje na praktiky Googlu v oblasti soukromí.

V jednom z prvních videí společnost odsuzovala to, že Google čte vaši poštu. Faktem zůstává, že robot vyhledá klíčová slova a na základě toho vám pak doporučuje reklamu. Válka mezi společnostmi neutichá, naopak. Google stále odmítá vytvářet aplikace pro operační systémy od Microsoftu, čímž ponechává uživatele bez možnosti rozumně služby používat. K vrcholům patřilo odstřihnutí Windows Phonu od Gmailu, kalendáře a kontaktů, které se synchronizovaly skrze protokol EAS.

 

Spor jsme podrobněji rozebírali v samostatném článku. Vraťme se však ke kampani Scroogled. Jedno z dalších triček nese slogan Step into our web, neboli Vkročte do naší sítě. Ten s obrázkem pavouka představuje metaforu, jak vás Google obepne vlastními produkty a požere. Je nemožné se z jeho prvně utkané sítě vyvázat. Největší sranda by byla, kdyby se v tomto oblečení na nějaké akci objevil ředitel Microsoftu, nebo jiný vysoce postavený zástupce společnosti.

ICTS24

Kdo má zájem, může se vymódit podle Microsoftu Kdo má zájem, může se vymódit podle Microsoftu
Kdo má zájem, může se vymódit podle Microsoftu

via TechCrunch