„Jsme si vědomi, že nejsme nezbytně miláčci médií. Lidé nás nevnímají tak inovativními, jak opravdu jsme. Řada z nich používá naše produkty, aniž by o tom věděli,“ uvedl Hon. Výzkum Microsoftu se netýká pouze softwaru, ale i nového hardwaru, či třeba problému rychlého růstu populace. Výzkum se však zabývá spíše naší budoucností, než protlačováním nových výrobků na trh.
Dle Microsoftu budoucnost zcela ovládnou nejrůznější senzory, přirozené ovládání a cloud computing: květiny nám samy řeknou, kdy potřebují zalít, doma u kávy využijeme stolku s dotykovým rozhraním a pokud zrovna nebude k dispozici vhodný povrch, promítne se obraz na kůži, rovněž s možností ovládání dotykem. Vše bude samozřejmě propojeno prostřednictvím cloudu.
Některé z takových technologií se objevují na trhu již dnes, jmenovitě systém Windows 7, který doznal vylepšení v ovládání skrze dotykové obrazovky, nebo projekt Natal, snímající pohyby hráče webkamerou a přenášející je do hry.
Zdroj: Stuff.co.nz