Microsoft v sérii videí dokazuje, že je pořád důležitý. Tlačí na emoce

4. 2. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Stalo se to, že Microsoft má problémy zůstat relevantní ve světě informačních technologií. Tablety mu utekly, smartphony také a o internetových službách ani nemluvím. Firma se ale snaží, seč může, přičemž kromě uvedení konečně inovativní produktů se dokonce pustila do totální transformace, kdy bude vyhoštěn i jeden ze zakladatelů a nynější ředitel Steve Ballmer. Společnost vydala sérii videí, kde živí lidé dokazují, že nebýt Microsoftu, jejich životy by byly podstatně horší.

 

Jedné paní by se nevrátil sluch, v jiném případě Kinect posloužil k úspěšné operaci. Tentokrát spoty nepropagují produkty, ale spíše se k nám snaží najít cestu skrze emoce. Kratší reklama, sestříhaná z uvedených spotů, byla odvysílána v USA při příležitosti letošního Super Bowlu. Podívat se na ni můžete také, je úplně na konci seznamu. Takový přístup ke spotům osvěžuje, protože v poslední době Redmondští uvolňovali především videa proti Googlu, v rámci negativní kampaně Scroogled.

Zdroj: Microsoft na YouTube via Microsoft News