Již několikrát jsme Microsoft chválili za přístup k propagačním materiálům, přičemž příval se ještě nezastavil a kvalita reklam má spíše vzestupnou tendenci. Nedávno se Redmondští nevybíravě obuli do iPadu, kde jej srovnávají s tabletem s Windows 8. Srovnání funkcí lidem jistě řekne víc než jen taneční vystoupení se Surface v hlavní roli, jakkoli bylo příjemné. Jiný přístup ukazují rovněž šílené asijské reklamy, které doporučujeme shlédnout.
Tip : Povedená parodie reklamy na Chrome. Microsoft vrací úder Googlu
Protentokrát Redmondští využili služby Vine, sloužící ke sdílení šestivteřinových videí. Krátkost napovídá, že ji provozují stejní lidé co Twitter, kde se stručnost nosí. Vzniklé krátké spoty lákají k používání Internet Exploreru. Hrají v nich dědeček Internet Explorer a mladík Internet Explorer 10. Microsoft postupně vypichuje několik vlastností prohlížeče, pokaždé vtipně a originálně. I kdybyste nepatřili k velkým fanouškům zmíněného prohlížeče, reklamy zkuste, jistě se vám zalíbí.
Nejlepší je, že jejich výroba na první pohled nebyla zrovna nejnákladnější, právě naopak. Úporná videa navzdory tomu bodují a uživatele pobaví. I takhle se dá dělat marketing a Microsoft si odnáší další malou pochvalu. Ačkoli se nejedná o žhavou, pád hodin mladou novinku, byla by podle mne škoda se o úlovek nepodělit. Nezapomeňte si zapnout zvuk, který Vine standardně vypíná. Mimochodem, na Vine se objevil rovněž spot naznačující příchod WebGL do IE.
Zdroj: Browser You Loved to Hate via The Verge