Studio se na Twitteru rozpovídalo, že jen 5 % instalací na Androidu byly placené, na iOS za hru zaplatilo 40 % lidí. Neznamená to ale automaticky, že 95 % her pro Android a 60 % pro iOS uživatelé upirátili. Ustwo tvrdí, že „několik“ neplacených instalací bylo legitimních. (Do Androidu se mimochodem počítají jen hry instalované přes Google Play Store, nikoliv Amazon Appstore).
I tak ale bude míra pirátství nejméně 50%. Tvůrci jsou přesto s čísly spokojení. Vydali velkou infografiku, která prozrazuje další detaily. Studio celkově utržilo 5,86 milionu dolarů, z toho zhruba 82 % připadá na iOS, 14 % Google Play a 4 % dělá obchod Amazonu. Původní hra i nadstavba se vyvíjely 84 týdnů a náklady činily 1,4 milionu dolarů. Projekt je tak bez problémů ziskový.
Moc pěkný je časový průběh tržeb. Graf má několik vrcholů při vydávání na nových platformách, když Apple studiu udělil cenu za design nebo když přišly letní výprodeje a Vánoce.
Prodejní statistiky hry Monument Valley
via VentureBeat