MySpace se zase mění. Podaří se konečně oživit mrtvolu?

25. 9. 2012

Sdílet

 Autor: Redakce

Hudební sociální síť MySpace byla kdysi na vrcholu. Jenže pak přišel jakýsi Facebook a Twitter a slavná značka se mezi novou konkurencí ztratila. Ještě před dvěma lety měl MySpace asi 25 milionů návštěvníků denně, dnes je to desetkrát méně, viz odhady Google Trends.

 

Murdochova News Corporation si chtěla zajistit dobré místo na webu, tak MySpace v roce 2005 koupila za 580 milionů dolarů. Jenže se jim celá síť v rukou rozpadala a loni byli rádi, že se jí nakonec zbavili, i když jen za směšných 35 milionů. Na to přišel redesign, zisk nových uživatelů, patronace slavným Justinem Timberlakem, ale návštěvnost začala pouze stagnovat, nikoliv růst.

Proto letos přijde nová změna designu a možná i myšlenky celé sítě. Zatím MySpace rozesílá pozvánky na betatest a zveřejněno bylo video, jak bude MySpace jednou vypadat. Podle ukázky můžeme těžko něco soudit, ale vypadá to hezky, cool. Trochu jako Google+ na mobilních platformách, trochu jako Pinterest, ale vůbec jako Facebook.