Zástupci společnosti na včerejší tiskové konferenci řekli, že chystají vstoupit na dalších 76 trhů (celkově 160), přibude bezplatná verze a sociální funkce. Francouzi jsou jistě dobře naladění díky nedávné investici. Access Industries (vlastník Warner Music) a Idinvest vložili do Deezer 100 milionů eur. Ty mají pomoci při rozšiřování do světa. Deezer má totiž velkou konkurenci jako Spotify, Rdio, Pandoru a další, jenže pouze Francouzi cílí na posluchače v celém světě, ostatní služby jsou převážně pouze v USA (tam Deezer dosud nevstoupil).
Poslech zdarma bude vítanou novinkou. Aktuálně lze zdarma poslouchat pouze 30s ukázky. Až s placeným účtem Premium za 3,49 eura na měsíc se zbavíte reklamy, dostanete lepší zvukovou kvalitu, exkluzivní skladby a hlavně přístup k 20 milionům písní. S účem Premium+ za 6,99 eura na měsíc pak ještě můžete stahovat skladby do počítače a poslouchat i v mobilních aplikacích. Deezer doufá, že bezplatná verze s reklamou poslouží jako lákadlo k nákupu prémiových účtů. Přesné podmínky ani spuštění zatím neznáme. Mluví se ale o tom, že poslech zdarma bude možný jen v některých zemích (zřejmě tam, kde bude chtít Deezer bojovat s konkurencí). Snad bude Česko mezi vyvolenými.
Co se týče sociálních funkcí, Deezer se lépe spojí s Facebookem. Sám navíc umožní sdílet playlisty, ty nejlepší pak bude vybírat a podporovat na hlavní stránce. A knihovny, playlisty i žebříčky svých přátel na Deezeru budete moci snadněji procházet.
Zdroj: TechCrunch