„Máme v plánu zkoušet a testovat tisíc a jednu drobnost, proto budeme rádi, když si vybraných pár tisíc našich uživatelů nechá tuto novou podobu dlouhodobě zapnutou a bude nám průběžně dávat zpětnou vazbu z každodenního používání. Zajímá nás, co jim na nové domovské stránce Seznam.cz vyhovuje, nebo co jim naopak chybí. Testovat budeme alespoň do konce roku,“ říká Marek Vacek, produktový manažer, který má domovskou stránku Seznam.cz na starosti.
Seznam bude novou podobu testovat několik měsíců. V současné době ještě nemá všechny plánované funkce, ty budou přibývat postupně. Seznam se navíc nebojí ukončit podporu starých prohlížečů. „Nová domovská stránka Seznam.cz používá technologie, které nejsou podporovány některými staršími prohlížeči. Z tohoto důvodu začne Seznam.cz v průběhu roku postupně ukončovat podporu Internet Exploreru 8 a 9. Je proto dobré upozornit, že redesign domovské stránky tuto změnu odstartuje,“ dodává Vacek.
V nové podobě zmizely v ikonky v boxících Novinek, Super a Sportu. Odkazy už nejsou podtržené. Textová pole vyhledávače a e-mailu jsou větší a s šedým pozadím. Mixér odkazuje pouze na jediný klip, chybí mu přepínač rádií. Přepracovaný je rovněž televizní program s výraznější grafikou ukazující, kolik procent pořadu už uběhlo.
Seznam ale netestuje pouze nový kabátek. Využije svůj algoritmus pro behaviorální cílení reklamy i pro doporučení jednoho článku z portálu Novinky.cz. „Zohlední důležitost, respektive aktuálnost dané zprávy i její čtenost,“ říká Seznam.
Zdroj: Seznam