Kromě toho, že už W3C reaguje novou revizí standardu, kde právě ukládá podmínku, že informování o nesledování musí povolit uživatel, brojí proti Redmondským také některé jiné subjekty. Naprosto nesmyslně si však počíná investiční banka Luma Partners. Vytvořila video, které sice ukazuje některé pravděpodobné důsledky výchozího nastavení IE, například snížení počtu bezplatných internetových služeb a ztrátu tisíců pracovních míst, avšak samotné provedení spíše vyvolává úsměv na rtech. Jako úvodní znělka byla použita ta ze seriálu Mad Men, kde sledujeme osud jedné reklamní agentury v šedesátých letech minulého století.
Vložit jej sem nemůžeme, takže musíte přejít na portál YouTube. Ačkoli se videu spíše zasmějeme a oči nám div nevypadnou z důlků, jak je amatérské, nastiňuje obavy reklamního průmyslu. Do Not Track nicméně není závaznou technologií, takže se jí provozovatel webu a reklamních služeb řídit nemusí. Musíme brát v potaz, že uživatelská základna Internet Exploreru je stále nejsilnější.
Zdroj: Neowin