Nemůžete se přihlásit s Messengerem Wave 4? Na vině je vadná cache

21. 7. 2010

Sdílet

 Autor: Redakce

Microsoft už nějakou dobu nabízí ke stažení betaverze aplikací ze čtvrté vlny rodiny Windows Live, mezi které patří i testovací verze komunikačního nástroje Windows Live Messenger Wave 4 Beta. S betaverzemi se klasicky pojí řada prozatím neobjevených chyb a problémů, u jedné se však zřejmě opakuje historie.

Nová betaverze trpí obdobnými potížemi při přihlašování jako jeho předchůdce: Windows Live Messenger 2009. Při pokusu přihlásit se můžete narazit na chybovou hlášku s chybovým kódem (error code) 80010100, která nezmizí ani po opakovaných pokusech.

Na vině je zřejmě poškozená cache kontaktů, kterou musíte ručně vyčistit. Měli byste se také ujistit, že je v systému správně nastaven datum a čas, a přihlašování neblokuje firewall. Pro odstranění vadné cache použijte tento postup:

1.       Spusťte Správce Úloh a na záložce Procesy ukončete procesy (pokud běží) msnmsgr.exe a wlcomm.exe

2.       V Ovládacích panelech otevřete Možnosti Složky a na záložce Zobrazení zaškrtněte „Zobrazit skryté soubory a složky“

3.       V Průzkumníku Windows najděte C:\Users\<Uživatelské jméno>\AppData\Local\Microsoft a smažte složku Windows Live Contacts

4.       Spusťte Windows Live Messenger a zkuste se znova přihlásit

Zdroj: Windows Live Help via Softpedia