Mírné pošťouchávání mezi výrobci patří k častým kratochvílím. Zvlášť současná média jako Twitter umožňují hbitě reagovat na to, čím svět ohromuje konkurence. Yahoo takhle jednou poukázalo na výpadek Gmailu, jenže uživatelé nezapomínají a společnosti všechno vrátili s úroky. Yahoo Mail totiž nedlouho předtím rovněž zasáhl výpadek, přičemž trval dokonce několik dní.
Před pár dny pak Google zveřejnil statistiku, podle níž každý uživatel Gmailu v minulém roce v průměru zaznamenal jen dvě hodiny výpadku. Čili skvělé skóre.
Nokia docela často více i méně nápadně komentuje dění. Nedávno se jí povedly dva slušné zářezy. Když HTC předvedlo druhou generaci smartphonu One, Finové kontrolovali tím, že není důvod čekat na jeden telefon (= One), když vám Lumie nabídnou více. Více Lumií máme očekávat na tiskovce na konferenci Build 2014. V únoru zase Nokia reagovala na odhalení Samsungu Galaxy 5S.
Jakápak slovní hříčka se v kreativních myslích zaměstnanců zrodila? Podívejte se níže sami. Loni v září si pro změnu výrobce rýpl do Applu, jehož plochý iOS 7 připomíná prostředí Metro. Imitace je prý nejlepší formou poklony. Nokia chytá za pačesy i jiné příležitosti. V souvislosti s letošními Oskary – a jednou velice populární fotkou – doporučila Ellen DeGeneres, aby si příště pořídila ostřejší fotky.
Stand out from the crowd! #MWC14 #UNPACKED pic.twitter.com/NFPTd5vNzV
— Nokia UK (@nokia_uk) February 24, 2014