Hlavním penězovodem jsou mobilní služby, na kterých O2 utržilo 14,3 miliardy. Z fixních služeb má 8,6 miliardy a zbylých 4,9 miliardy tvoří výnosy ze slovenské pobočky. V Česku má operátor 4,92 milionu zákazníků, o 10 tisíc více než loni. Přibylo těch s paušálem, ale ubylo předplacenkářů. Měsíční výnos na jednoho zákazníka činil 288 Kč.
Do sítě O2 se přihlašuje 55 % smartphonů. Ty s podporou LTE tvoří 28 % všech aktivních telefonů. Mobilní internet využívá 1,7 milionu zákazníků, o 15 % více než loni. Datový provoz ale vzrostl o 80 %.
O2 TV hlásí již 220 000 předplatitelů (11,6% růst), 32 000 domácností si připlatilo za druhý set-top box. Na mobilu nebo internetu sleduje O2 TV skoro 350 000 lidí.
Fixní služby zaznamenaly propad. Počet xDSL přípojek klesl o 2,7 % na 774 000. Naopak ale o téměř 16 % vzrostl počet těch, na kterých je dostupná služba VDSL, celkově jich je aktivních již 477 000. Pevnou linku si platí 727 000 zákazníků, o 16 % méně než loni. Díky novým neomezeným tarifům však provolají v průměru o 40 % více.
Zdroj: O2