V tehdejší sérii kampaně „Get a Mac“ se popichovali John Hodgman jako PC a Justin Long jako Mac. Trošku přihlouplý pan PC v neforemném saku vs. uvolněný pohodář pan Mac vždy na bílém pozadí řešili nějakou typickou scénku a porovnávání parametrů, ze které vždy vyšel vítězně Apple. Celkem bylo natočeno 66 scének a dalších 16 pak exkluzivně pro web.
Scénky byly přeloženy i pro jiné země, ale třeba v Británii či Japonsku byly natočené znovu s místními herci. Velmi podobně dnes fungují i povedené reklamy AirBank s …čním bankéřem.
Původní Pan Mac se nyní představuje svým jménem jako Justin a v reklamě ukazuje „skutečné rozdíly mezi PC a Macem“ s důrazem na Intel. Utahuje si z displeje, z malého výběru zařízení, z neexistující konvertibility, ze špatné podpory her u Macu, nedotykového displeje či počtu monitorů, které můžete k laptopu připojit. Ve videích jsou nejvíce vidět značky Asus, MSI a Lenovo.
Podívejte se na všechny nové reklamy Intelu s „panem Macem“
Intel se s Applem trochu nepohodl. Apple totiž přestal odebírat jeho procesory a přišel s vlastními čipy M1. Apple podle vlastních vyjádření dlouhodobě nebyl spokojený s kvalitou procesorů Intelu.
Apple představil vlastní CPU loni v listopadu a postupně na ně hodlá přejít u všech modelů MacBooků i stolních počítačů. Procesor M1 je založený na ARMu, konkrétně architektuře A14. Může mít až 8 jader. Více si o nich můžete přečíst v našem podrobném článku.
Celé je to ještě zamotané tím, že Apple si k prezentaci svých nových procesorů najal tehdejšího „pana PC“ Johna Hodgmana.
A když se k tomu přidá ještě Linux:
zdroj: tomshardware