SocialBakers byli také první, kdo potvrdil 600 milionů uživatelů sítě. Nyní je podle jejich dat Facebook o dalších 42 milionů bohatší.
Ale vraťme se k městům. Měření má prozatím nějaké díry. Samotné zastoupení měst na Facebooku je možná přesné, ale penetrace (skutečný podíl uživatelů vůči počtu obyvatel) určitě skřípe. Překvapivě vede indonéská Jakarta se 17,5 milionu uživatelů. Přitom samotné město má okolo 9,5 milionu obyvatel, v aglomeraci možná 18,5 milionu. A není přece logické, aby pouze milion obyvatelů nemělo na Facebooku profil. A při penetraci 80,20 % by Jakarta a předměstí musela mít přes 21 milionu obyvatel.
Z toho pak vyplývají i paradoxy jako turecká Ankara se 171% zastoupením nebo americká Tampa s 325%. Naše Praha je na 48. místě s 1 258 840 uživateli a 85,17% podílem.
Takže statistiku zkreslují jednak nepravdivě zadané údaje samotných uživatelů a také špatná zdrojová demografická data Social Bakers.
Zdroj: SocialBakers