Seznam se po redesignu naučil také vyhledávat pomocí hlasových dotazů. Uživatelé si mohou stránku ještě přenastavit, vyhodit nebo přidat nové boxíky, a nemusí být přitom ani přihlášení. Kdo chce, může si také zapnout třetí sloupec. Web je plně responzivní, umí se přizpůsobit mobilu, tabletu i desktopu. Seznam během pěti měsíců testování obdržel přes 35 000 podnětů od uživatelů, práce na novinkách a změnách zabrala téměř 3000 hodin.
Domovská stránka Seznamu každý měsíc zaznamená přes 350 milionů návštěv a miliardu zhlédnutých stránek. Denně ji navštíví okolo 2,5 milionu reálných uživatelů. Na nový vzhled si bude muset zvyknout třetina všech lidí, kteří surfují na českých webech. Dočasně je ale možné vrátit se ke starému designu.
Zajímavostí nové verze bude automatické doporučování obsahu z Novinek a Super. Dosud články z portálů na hlavní stránku Seznamu vkládal člověk. Firma ale sleduje, na co uživatele nejvíce klikají, a to bude doporučovat strojově. Jednou přečtený článek pak navíc z boxíku nadobro zmizí a nahradí jej nový.
Zdroj: Seznam