se budete přihlašovat prostřednictvím předělané přihlašovací obrazovky. Microsoft v posledních letech vůbec sjednocuje spotřebitelské i firemní prostředí v otázce použitých technologií. Outlook.com např. přešel na stejnou infrastrukturu jako firemní Outlook, jedná se o tutéž webovou aplikaci se skoro identickými funkcemi. Lync se zase stal Skypem for Business a postupně došlo ke sjednocení technologií na pozadí i klientů firemního a spotřebitelského Skypu.
V těchto dnech Microsoft zase sjednocuje přihlašování spotřebitelských služeb používajících účet Microsoft se službami firemními, kde se přihlašujete k Azure AD. I proto dochází na změnu přihlašovací obrazovky, která je teď v obou případech stejná – až na kosmetické detaily.
Z letmého ohledání rozdíl spočívá v tom, že spotřebitelstvo nový vzhled musí používat, zatímco firmy mají aktuálně jen možnost novou obrazovku používat. Mohou se zatím případně vrátit k té původní. Obrazovka je poměrně čistá, ale ne tak jako v případě Googlu. Pod oknem pro zadání přihlašovacích údajů dělá parádu vkusná tapeta. (Pokud se vám nelíbí, připište si ovšem záporný bod.)
Firmy si mohou zvolit tapetu i logotyp vlastní. Pro přihlášení pomocí Azure AD je novinkou, že se nejdříve ukazuje pole pro zadání uživatelského identifikátoru, teprve po jeho zadání se ukáže pole pro vyplnění hesla. Pro spotřebitele a spotřebitelky to novinka není, dělá to tak např. i Google. Nová přihlašovací obrazovka se u vás už objevit mohla dříve, podle Microsoftu její nasazování trvá už pár týdnů.