Přihlašovací obrazovka pro účty Microsoft v novém. Stejnou mají firmy

3. 8. 2017

Sdílet

 Autor: Redakce
Nová přihlašovací obrazovka s pěknou tapetou. Hlavně je ale stejná jako v případě spotřebitelských, tak firemních účtů.
Ke službám Microsoftu

se budete přihlašovat prostřednictvím předělané přihlašovací obrazovky. Microsoft v posledních letech vůbec sjednocuje spotřebitelské i firemní prostředí v otázce použitých technologií. Outlook.com např. přešel na stejnou infrastrukturu jako firemní Outlook, jedná se o tutéž webovou aplikaci se skoro identickými funkcemi. Lync se zase stal Skypem for Business a postupně došlo ke sjednocení technologií na pozadí i klientů firemního a spotřebitelského Skypu.

V těchto dnech Microsoft zase sjednocuje přihlašování spotřebitelských služeb používajících účet Microsoft se službami firemními, kde se přihlašujete k Azure AD. I proto dochází na změnu přihlašovací obrazovky, která je teď v obou případech stejná – až na kosmetické detaily.

bitcoin školení listopad 24

Z letmého ohledání rozdíl spočívá v tom, že spotřebitelstvo nový vzhled musí používat, zatímco firmy mají aktuálně jen možnost novou obrazovku používat. Mohou se zatím případně vrátit k té původní. Obrazovka je poměrně čistá, ale ne tak jako v případě Googlu. Pod oknem pro zadání přihlašovacích údajů dělá parádu vkusná tapeta. (Pokud se vám nelíbí, připište si ovšem záporný bod.)

Verze přihlašovací obrazovky pro účty Microsoft
Verze přihlašovací obrazovky pro účty Microsoft
Standardní podoba přihlašovací obrazovky pro firemní účty
Standardní podoba přihlašovací obrazovky pro firemní účty

Firmy si mohou zvolit tapetu i logotyp vlastní. Pro přihlášení pomocí Azure AD je novinkou, že se nejdříve ukazuje pole pro zadání uživatelského identifikátoru, teprve po jeho zadání se ukáže pole pro vyplnění hesla. Pro spotřebitele a spotřebitelky to novinka není, dělá to tak např. i Google. Nová přihlašovací obrazovka se u vás už objevit mohla dříve, podle Microsoftu její nasazování trvá už pár týdnů.