Prima chce být na internetu více vidět. Zakládá tým, který ji má nakopnout vpřed

30. 11. 2012

Sdílet

 Autor: Redakce

FTV Prima dnes oznámila, že vytvoří novou dceřinou společnost Prima On-line, jejíž cílem je „rozvíjet obsahové i obchodní možnosti distribuce digitálního obsahu FTV Prima na sítích všeho druhu.“ Televizní trojka je v tomto ohledu oproti České televizi nebo Nově (CET 21) výrazně slabší.

Prima Play

ČT má pro každou stanici vlastní web, k tomu spravuje obrovský archiv iVysílání, zprostředkovává online přenosy, v případě velkých sportovních akcí tvoří velké speciály a také je hodně aktivní na sociálních sítích. Ty navíc v pořadech jako Hyde Park výrazně propojuje s vysíláním.

Nova také stále rozvíjí zpravodajský web TN.cz, na Voyo.cz provozuje ambiciózní videopůjčovnu a několik filmových kanálů. CET 21 kromě toho provozuje zájmové portály Krásná.cz, Doma.cz, Blog.cz a čerstvě se také stará o reklamu v ICQ.

Prima má jen jednoduchý firemní web a letos nový online archiv Prima Play (zde naše zkušenosti). Ten by se měl i nadále vyvíjet. Směr ukazuje konkurence – více obsahu, živé přenosy a mobilní aplikace.

 

Nový tým o 30 lidech povede Daniel Grunt, který dříve dirigoval internetové aktivity v Sanoma Media, TV Nova či Centrum.cz. Pod sebou bude mít lidi, kteří už dříve v těch společnostech rovněž pracovali, viz zpráva na iPrima.cz.