Foursquare také nedávno začal vlastníkům míst nabízet možnost přidávat aktualizace stavů ke svým místům na síti, například se může jednat o vyvěšení určité speciální nabídky. Taková zpráva se pak zobrazí lidem, kterým se dané místo líbí, nebo se zde často označovali a zároveň jsou zrovna v blízkosti.
Reklamy budou vypadat podobně a nově budou cílit na uživatele, kteří sice dané místo nenavštívili, ale takové místo by se jim mohlo líbit na základě jiných informací, které Foursquare má – jde například o místa, která navštěvují přátelé, důležitou roli taky hraje historie vašich check-inů.
Reklamy zatím může zadávat pouze několik vybraných subjektů ve Spojených státech. Na Foursquare je mimo jiné registrováno více než milion živnostníků, tedy vlastníků různých kaváren, hospod, obchodů a podobně, těm se možnost propagovat svá místa pomocí reklam má aktivovat během několika následujících měsíců.
Zdroj: Mashable