Reklamy bude mít i mobilní aplikace pro geolokační síť Foursquare

1. 8. 2012

Sdílet

 Autor: Redakce

Po Facebooku a Twitteru se k sociálním sítím, které obsahují reklamní prvky přidá i Foursquare. Od minulého týdne si můžou vybraní vlastníci míst předplatit vlastní propagaci na síti. Reklamy se ze začátku budou testovat jen ve Spojených státech, později se ale reklamy rozšíří všude.

Foursquare také nedávno začal vlastníkům míst nabízet možnost přidávat aktualizace stavů ke svým místům na síti, například se může jednat o vyvěšení určité speciální nabídky. Taková zpráva se pak zobrazí lidem, kterým se dané místo líbí, nebo se zde často označovali a zároveň jsou zrovna v blízkosti.

Reklamy budou vypadat podobně a nově budou cílit na uživatele, kteří sice dané místo nenavštívili, ale takové místo by se jim mohlo líbit na základě jiných informací, které Foursquare má – jde například o místa, která navštěvují přátelé, důležitou roli taky hraje historie vašich check-inů. 

 

Reklamy zatím může zadávat pouze několik vybraných subjektů ve Spojených státech. Na Foursquare je mimo jiné registrováno více než milion živnostníků, tedy vlastníků různých kaváren, hospod, obchodů a podobně, těm se možnost propagovat svá místa pomocí reklam má aktivovat během několika následujících měsíců.

Zdroj: Mashable