„Tato služba přináší zcela novou úroveň rychlosti a péče o zákazníka v oblasti servisních služeb poskytovaných pro mobilní zařízení. Díky službě Samsung Go očekáváme další posun v oblasti zákaznické spokojenosti, která je pro nás klíčovou záležitostí,“ říká David Mrzena, ředitel zákaznického a servisního oddělení společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.
Zní to až moc dobře, tak kde je háček? První je v tom, že své mobilní zařízení musíte sami odnést na prodejnu a pak si jej zase vyzvednout. Samsung Go bude fungovat ve třech zmíněných městech, a to v prodejnách Comfor, Datart, Electro World, Euronics, Hurá Mobil a také značkových obchodech Samsung.
Oprava do 36 hodin se týká pouze servisních zásahů úrovně L1 a L2. Vše o podmínkách a podporovaných obchodech najdete na stránkách samsung.com/cz/samsunggo.
Servisní zásahy
Úroveň L1
- Kontrola Software (dostupnost novější verze) v případě dostupnosti povinná aktualizace Software
- Testování funkčnosti příslušenství a jeho výměna v případě potřeby (pouze u příslušenství dodaného spolu s mobilním zařízením).
Úroveň L2
- Kontrola a výměna mechanických částí (kryty, posuvné ovladače, tlačítka).
- Výměna reproduktorů, mikrofonů, propojovacích kabelů, LCD / OCTA / TSP (funkční modul LCD + dotyková vrstva), některé kamerové moduly, samostatné funkční moduly.
- Kompletní výměna základní desky – pouze pro definované prémiové modely.
- Výměna a pájení USB/nápájecího konektoru.
- Měření a výměna baterií.
- RF výstupní test dle požadavků společnosti Samsungu, aplikovaný na všech jednotkách.
Úroveň L3
Všechny opravy nad rámec servisních úrovní L1 a L2
- Pájení komponentů a dalších konektorů.
- Výměna SMD součástek na všech součástech mobilního zařízení.
- Výměna BGA součástek (procesory, paměti, RF čipy a další komunikační moduly - Wifi, Bluetooth, NFC atd.).
- Výměna antén.
- Měření a kalibrace RF obvodů.
Zdroj: TZ Samsung