Samsung Go: telefon nebo tablet vám obchod opraví za 36 hodin místo 30 dní

Sdílet

 Autor: Redakce

Prodejce má ze zákona na vyřízení záruky u reklamovaného zboží až 30 dní. Samsung ale do Česka přišel s novou službou Go, která čekání zkrátí jen na den a půl. Do vybraných obchodů v Praze, Brně a Ostravě firma nasadí „záchranné vozy“, které produkty odvezou do autorizovaného servisu a vrátí je opravené do 36 hodin.

Záchranné vozy Samsung Go
Záchranné vozy Samsung Go

Tato služba přináší zcela novou úroveň rychlosti a péče o zákazníka v oblasti servisních služeb poskytovaných pro mobilní zařízení. Díky službě Samsung Go očekáváme další posun v oblasti zákaznické spokojenosti, která je pro nás klíčovou záležitostí,“ říká David Mrzena, ředitel zákaznického a servisního oddělení společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

 

Zní to až moc dobře, tak kde je háček? První je v tom, že své mobilní zařízení musíte sami odnést na prodejnu a pak si jej zase vyzvednout. Samsung Go bude fungovat ve třech zmíněných městech, a to v prodejnách Comfor, Datart, Electro World, Euronics, Hurá Mobil a také značkových obchodech Samsung.

Oprava do 36 hodin se týká pouze servisních zásahů úrovně L1 a L2. Vše o podmínkách a podporovaných obchodech najdete na stránkách samsung.com/cz/samsunggo.

ICTS24

Servisní zásahy

Úroveň L1

  • Kontrola Software (dostupnost novější verze) v případě dostupnosti povinná aktualizace Software
  • Testování funkčnosti příslušenství a jeho výměna v případě potřeby (pouze u příslušenství dodaného spolu s mobilním zařízením).

Úroveň L2

  • Kontrola a výměna mechanických částí (kryty, posuvné ovladače, tlačítka).
  • Výměna reproduktorů, mikrofonů, propojovacích kabelů, LCD / OCTA / TSP (funkční modul LCD + dotyková vrstva), některé kamerové moduly, samostatné funkční moduly.
  • Kompletní výměna základní desky – pouze pro definované prémiové modely.
  • Výměna a pájení USB/nápájecího konektoru.
  • Měření a výměna baterií.
  • RF výstupní test dle požadavků společnosti Samsungu, aplikovaný na všech jednotkách.

Úroveň L3

Všechny opravy nad rámec servisních úrovní L1 a L2

  • Pájení komponentů a dalších konektorů.
  • Výměna SMD součástek na všech součástech mobilního zařízení.
  • Výměna BGA součástek (procesory, paměti, RF čipy a další komunikační moduly - Wifi, Bluetooth, NFC atd.).
  • Výměna antén.
  • Měření a kalibrace RF obvodů.

Zdroj: TZ Samsung