Pokud bychom ale místo počtu prodaných kusů (resp. shipments – kusů dodaných do obchodů) brali v potaz zisk, tak tam tradiční značky vedou s větším náskokem. Samsung má témeř třetinu koláče, LG šestnáct procent a Sony necelých deset. Japonci tedy příliš televizorů neprodávají, ale mají velkou marži.
Naopak čínské značky bojují hlavně cenou. Může to být i tím, že tradiční značky dominují více u dražších a větších úhlopříček. Ve statistice zcela chybí značky jako Panasonic či Philips, jejichž tržní podíl je pod pět procent. Opět jde ale o výrobce, kteří se zaměřují na dražší televizory.
Za celý loňský rok se prodalo zhruba 215 milionů televizorů, z toho Samsung dodal 42 milionů televizorů, LG 26 milionů, TCL podle grafu 20 milionů (ale ve vlastní zprávě se chlubí číslem 32 milionů).