Hlavní navigace

Samsung ručí za každý pixel

29. 1. 2008

Sdílet

Zdroj: Redakce

Společnost Samsung touto novinkou v rámci záručních podmínek myslí především na maximální spokojenost svých zákazníků. Pokud bude zákazník nejpozději do 72 hodin (3 pracovní dny) po koupi výrobku oprávněně žádat o jeho výměnu, může se spolehnout, že tak bude učiněno přímo v místě nákupu. Tato záruka platí jak pro chybné pixely, tak i subpixely.

V ostatních případech se zákazník řídí podle platných záručních podmínek.

„Je pro nás velice důležité, aby zákazníci byli s našimi službami maximálně spokojeni. Věříme, že právě možnost uplatnění těchto nových záručních  podmínek naši zákazníci přivítají, přestože je naprostá většina z nich nebude muset využívat,“ vysvětluje produktový manažer Samsungu, David Šedina.

Platné podmínky:

Do 3 pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník oprávněne nahlásí Dot / Pixel problém, vymění výrobek v místě nákupu. Toto se vztahuje na veškeré LCD monitory.
 
Po uplynutí 3 pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník nahlásí Dot / Pixel problém až po uplynutí 72 hodin (3 pracovní dni) od zakoupení, řídí se platnými záručními podminkami. V tomto případě by měl kontaktovat autorizovaná servisní střediska Český servis nebo Dileris.

Autor článku